خبرگزاری کار ایران

در جلسه توجیهی نامزدهای مجلس مطرح شد؛

هشدار رئیس دادگستری و دادستان ساوجبلاغ نسبت به تخلف نامزدها و هواداران‌شان

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۲۲۶

رئیس دادگستری و دادستان ساوجبلاغ نسبت به بروز هر نوع تخلف توسط نامزدها و هوادارانشان در انتخابات هشدار داد.

به گزارش ایلنا، جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ساوجبلاغ در دادگستری این شهرستان برگزار شد.

علی مرتضی کاظمی، رئیس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ در این جلسه توجیهی گفت: با هرگونه ایجاد کارناوال و اجتماعات در دوران پیش و پس از انتخابات که باعث اخلال در نظم عمومی شهرستان توسط هر یک از نامزدها یا وابستگان آنها باشد به شدت برخورد خواهد شد.

وی افزود: به نامزدهای انتخاباتی توصیه می کنیم رعایت اخلاق اسلامی و عدم تخریب رقبا را سرلوحه کار خود قرار دهند در غیر این صورت با هرنوع هنجارشکنی قاطعانه برخورد خواهد شد.

در این نشست همچنین حیدر جعفری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: تمامی گزارشات تخلف و فعالیت هر یک از نامزدها در سطح شهر و شبکه مجازی به صورت مستمر رصد میشود و همه بدانند که به تخلفات پیش از برگزاری و پس از اعلام نتایج انتخابات با توجه به وظیفه ذاتی دستگاه قضایی در ایجاد نظم و برخورد با تخلفات و جرایم رسیدگی خواهد شد.

وی متذکر شد: همه نامزدها بر روند فعالیت تبلیغاتی خود و شعارهایشان نظارت جدی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز