خبرگزاری کار ایران

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز مطرح کرد؛

ستادهای انتخاباتی بعد از انتخابات هزینه پاکیزه سازی را به شهر تحمیل نکنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۱۱۶

یک نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز گفت: باید فرهنگ سازی شود تا نامزدهای انتخاباتی بعد از انتخابات چه رای بیاورند و چه رای نیاورند، شهر را به شکل سابق خود برگردانند تا هم هزینه بر شهر تحمیل نشود و هم اینکه پاکبانان خدوم شهرداری سختی کمتری برای زیباسازی دوباره شهر متحمل شوند.

 ابراهیم عزیزی،به خبرنگار ایلنا گفت: بنده به مجلس بروم یا نروم، به منظور حفظ محیط زیست و پاکیزه نگاه داشتن فضای شهری، تمام اقلام تبلیغاتی را از فردای روز انتخابات (دوم اسفند) از سطح شهر جمع خواهم کرد.

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز اظهار کرد: باید فرهنگ‌سازی شود تا نامزدهای انتخاباتی بعد از انتخابات چه رای بیاورند و چه رای نیاورند، شهر را به شکل سابق خود برگردانند تا هم هزینه بر شهر تحمیل نشود و هم اینکه پاکبانان خدوم شهرداری سختی کمتری برای زیباسازی دوباره شهر متحمل شوند.

وی افزود: بی‌شک زیبایی شهر شیراز و زرقان برای ما به عنوان کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی، باید حائز اهمیت باشد و با توجه به اینکه به نوروز 99 نزدیک می شویم، باید ستادهای انتخاباتی نسبت به پاکیزه کردن شهر بعد از انتخابات اقدام کنند، این یک رویه است که من از ستاد انتخاباتی خود خواسته‌ام و آن را اجرایی خواهم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز