خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهاباد:

پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۰۹۸

فرماندار بهاباد با بیان اینکه مشارکت بخش خصوصی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام گامی مهم در جهت خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم خواهد بود، گفت: پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهاباد، محمدمهدی خانی زاده اتمام پروژه‌های نیمه تمام را اولویت‌های کمیته برنامه ریزی شهرستان بهاباد عنوان کرد و اظهار داشت: تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا پروژه‌های نیمه تمام را به پایان برسانیم.

وی باتوجه به اینکه دستگاه های اجرایی باید پروژه های یک ساله خود را در جلسه کمیته برنامه ریزی مطرح کنند ادامه داد: بر اساس تبصره 19 قانون بودجه، استفاده از مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی راهکاری برای تکمیل سریع‌تر پروژه های نیمه تمام است.

فرماندار بهاباد با تاکید بر اینکه ضروری است، از ظرفیت های مختلف شهرستان برای تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری استفاده شود، افزود: واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی ضمن بهره برداری بخش خصوصی نقش موثری در انتفاع جامعه و مردم و جلوگیری از فرسودگی و تخریب این طرح های نیمه کاره دارد.

وی تصریح کرد: دولت اعتبارات را به پروژه‌ های اولویت‌دار اختصاص داده و تنها راه و چاره برای اتمام و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره این است که این پروژه‌ها به بخش خصوصی واگذار شوند.

فرماندار عنوان کرد: در شهرستان نیز چندین پروژه نیمه کاره وجود دارد که باید این پروژه‌ها به بخش خصوصی واگذار شود لذا از مسئولان ادارات تقاضا داریم که این پروژه‌ها را اعلام و معرفی کنند تا در دستور کار واگذاری به بخش خصوصی قرار بگیرند.

به گزارش ایلنا، در این جلسه فرآیند واگذاری پروژه های نیمه تمام و پروژه های در حال بهره برداری به بخش خصوصی با تشریح آیین نامه اجرای 27 قانون الحاقی(2) و همچنین استفاده از ظرفیت های موجود در تبصره 19 قانون بودجه کل کشور و آیین نامه اجرای آن برای دستگاههای اجرایی، توسط کارشناسان سازمان برنامه ریزی استان بررسی و ارائه شد.

همچنین مقرر شد ادارات پروژه های نیمه تمام و اولویت دار خود را با اولویت اشتغال، سرمایه گذاری و سیاست های اقتصاد مقاومتی برای واگذاری به بخش خصوصی ارائه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز