خبرگزاری کار ایران

درخواست رئیس کانون شورای کار استان البرز از دولت :

دستمزد کارگران در سال جدید باید ارتقاء یابد/ تحقق رشد اشتغال با حمایت استاندار از رونق تولید

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۹۴۶

رئیس کانون شورای کار استان البرز با عنوان اینکه باید نمایندگانی را به مجلس فرستاد که درد آشنای کارگران باشند، گفت: با توجه به تورم و فشار اقتصادی، بسیاری از کارگران شرمنده زن و فرزند خود هستند و انتظار داریم دستمزد کارگران در سال جدید ارتقاء پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصلانی عصر روز سه‌شنبه در نشست استاندار البرز با تشکلات کارگری، کارفرمایی و تعاونگران، اظهار داشت: حمایت و تایید استاندار البرز در راستای درخواست و پیشنهادات جامعه کارگری و کارفرمایی در حمایت از مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی برای ارتقاء حکم سرپرستی به مدیرکلی در جای خود اقدامی در خور و قابل تقدیر است.

اصلانی در ارتباط با خط تولید رو به رشد البرز، گفت: صادقانه می گویم که‌ بارها مشاهده شده استاندار در جلسات و بازدیدها از تولید حمایت کرده است به عنوان نمونه شرکت تولیدی مهرام با وجود مشکلات نقدینگی اما با پیگیری مستقیم استاندار و با تدابیر خاص، تسهیلاتی فراهم شد که نه تنها از رکود اقتصادی واحد تولیدی ممانعت شد بلکه به اشتغال آن نیز کمک شد که این تلاش و همت قابل تقدیر است.

وی افزود: ادارات کار و تعاون، تعامل نزدیکی با جامعه کارگری، کارفرمایی و بازنشستگان  دارند و البرز تنها استانی است که مدیران مسئول با تشکلات کارگری ارتباط خوبی وجود دارد.

اصلانی عنوان کرد: با توجه به تورم و فشار اقتصادی، بسیاری از کارگران شرمنده زن و فرزند خود هستند و دولت تدبیر و امید با وجود شعارهای خوبشان، انتظار داریم دستمزد کارگران را در سال جدید ارتقاء داده و بتوانند با حل و فصل مشکلات این قشر ضعیف، دل آنها را بدست آورند.

اصلانی با عنوان اینکه برای تصمیم‌گیری جامعه کارگری یک صدا هستیم، تصریح کرد: جامعه کارگری با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات حدود یک ماه گذشته فعالیت‌های خود را آغاز کرد و ائتلافات را به سرانجام رساندند و از نمایندگانی که اهدافشان هم‌راستا با رفع مشکلات و دغدغه کارگران است،  حمایت می‌کنیم  و تلاش می‌کنیم با همراهی خانواده، مردم را  به مشارکت و حضور در انتخابات تشویق خواهیم کرد.

این مسئول البرزی به تشکیل شورای کار و شورای اسلامی کار اشاره کرد و ادامه داد: این شوراها با وجود بیش از ۳۵ هزار نفر عضو با استان شدن البرز، شوراهایشان کوچکتر شد چراکه اکثر شوراها به سمت تهران گسیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز