خبرگزاری کار ایران

فردی خبر داد:

آغاز تحویل صندوق‌های اخذ رای به فرمانداری‌های استان البرز

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۸۶۷

رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از آغاز فرآیند تحویل صندوق‌های اخذ رای در استان البرز با حضور هیات نظارت و نمایندگان فرمانداران در محل استانداری خبر داد.

به گزارش ایلنا، نورمحمد فردی در حاشیه تحویل صندوق های اخذ رای به نمایندگان فرمانداران که در محل استانداری در حال انجام است، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و جدول زمان‌بندی انتخابات با هیات نظارت استان و فرمانداری ها از صبح امروز تعرفه های اخذ رای همراه با ملزومات نه گانه با رعایت تشریفات قانونی به فرمانداری‌های شهرستان‌های کرج  ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان تحویل داده شد و شهرستان‌های فردیس و اشتهاد نیز فردا پیش ازظهر تعرفه ها و ملزومات خود را تحویل می‌گیرند. 

وی گفت: کلیه تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم شده و چه از بعد  تدارکاتی ، امنیتی، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برنامه‌ریزی مناسب صورت گرفته است.

 رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: نکته مهم و قابل توجه این است که کلیه کسانی که شرایط لازم را دارند در انتخابات دوم اسفندماه حضور فعال داشته باشند زیرا مقام معظم رهبری فرمود هر کس به ایران و امنیت آن علاقه‌مند است باید در انتخابات شرکت کند زیرا مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان قوای سه‌گانه کشور است و وظایف سنگین از جمله قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون را برعهده دارد. بنابر این ما نباید نسبت به تعیین سرنوشت چهارساله خودمان بی‌تفاوت باشیم.

فردی گفت:  کلیه عوامل اجرایی اعم از بازرسی، عوامل اجرایی صندوق،  نمایندگان فرماندار، بازرسین و نیروهای خدمات آموزش لازم را دیده اند و در این خصوص مشکلی نداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرمایشی و زینتی نیست بلکه انتخابات تاثیرگذار و سرنوشت ساز است و تک تک رای مردم در شکل گیری مجلس اثر خاص خود را دارد. 

وی تصریح کرد: در این دوره کلیه شعبات اخذ رای مجهز به سیستم دستگاه احراز هویت هستند و به محض اینکه افراد برای رای دادن به شعبه مورد نظر خود مراجعه کنند بعد از ارائه شناسنامه و کد ملی و با کارت ملی بلافاصله از طریق سیستم مشخصات آنها بررسی می‌شود که این فرد با این مشخصات در قید حیات است و این یکی از اشکالات بوده که در گذشته محل مناقشه بوده و این دستگاه صحت در قید حیات بودن را بلافاصله معلوم می‌کند و از طرفی این دستگاه می گوید فرد مذکور شرایط لازم را برای رای دادن دارد و در شعبه دیگری رای نداده است؛ در نتیجه این دستگاه احراز هویت، سلامت انتخابات را تضمین می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز