خبرگزاری کار ایران

بررسی راهکارهای بهبود وصول مطالبات در توزیع برق در البرز

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۸۰۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: پیش رویداد کارآفرینی چاره‌جو با هدف بهبود وصول مطالبات به‌منظور افزایش میزان مشارکت مشترکان خانگی و تجاری و هوشمند سازی پرداخت‌های مشترکان برگزار شد.

به‌گزارش ایلنا، بهنام بیات در  مراسمی با عنوان "کارآفرینی چاره جو" که با حضور نماینده پژوهشکده توزیع نیروی پژوهشگاه نیرو، معاون پارک علم و فن‌آوری استان، نماینده اداره ارتباطات و فن آوری اطلاعات، ایده‌پردازان و شتاب‌دهنده‌های استان البرز در شرکت توزیع برق استان البرز برگزار شد، گفت: هدف از اجرای این رویداد ارایه طرح‌های نو، ایده های خلاق و برتر و ایجاد لینک‌های ارتباطی با ایده‌پردازان از طریق منابع انسانی، ایجاد ارتباط موثر با دیگران برای رسیدن به هدف مشترک جهت انجام کار تیمی است. 

وی با اشاره به اینکه حلقه‌های ارتباطی برون سازمانی باعث رشد در مسیر کسب و کار می‌شود، ضمن اینکه ایده‌پرداز باید به دنبال آن باشد، گفت: حلقه‌های ارتباطی برون سازمانی است که باعث رشد و رونق کسب و کار می‌شود.

صفری، نماینده پژوهشکده توزیع نیرو پژوهشگاه نیرو نیز در ادامه با اشاره به محورهای بهینه‌سازی پرداخت‌های مشترکان، بهبود وصول مطالبات، هوشمندسازی پرداخت‌ها و فرهنگ‌سازی پرداخت تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این رویداد افزایش درآمد از طریق بهبود فروش انرژی و وصول بهای آن با رعایت پاسداشت حقوق مشترکان است.

وی در ادامه به مباحثی چون اهم کارکردهای مرتبط با فروش و وصول انرژی الکتریکی فروخته شده، اثرات جانبی و مفاهیم مرتبط با مدیریت فروش انرژی الکتریکی و وصول هزینه‌های مربوطه، اهم ارکان حوزه فروش انرژی الکتریکی، نهادهای مکمل حوزه فروش انرژی الکتریکی، برخی از بهبودهای محتمل پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز