خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیک تا پایان تابستان 99 در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۷۴۶

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: نسخه‌نویسی الکترونیک تا شهریور 99 در تمامی شهرستان‌های آذربایجان‌غربی انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از ارومیه، نادر نانبخش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نسخه‌نویسی الکترونیکی در شهرستان‌های اشنویه و بوکان آغاز به کار کرده و بنابراین هم اکنون هشت شهرستان استان کار نسخه‌نویسی الکترونیکی را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: همچنین آموزش پزشکان تا فروردین 99 در شهرستان مهاباد انجام شده و پیش از پایان سال نیزف آموزش پزشکان برای نسخه‌نویسی الکترونیکی در خوی نیز انجام می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: بنابراین نسخه‌نویسی الکترونیک تا شهریور 99 در تمامی شهرستان‌های آذربایجان‌غربی انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استحقاق‌سنجی بیمه‌شدگان در تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی و بخش خصوصی استان انجام می‌شود بیان کرد: این استحقاق‌سنجی در بدو ورد برای بستری شدن انجام می‌شود.

نابخش با بیان اینکه رسیدگی الکترونیکی اسناد بستری از سال جاری در آذربایجان‌غربی آغاز شده است گفت: رسیدگی الکترونیکی اسناد بستری در کل بیمارستان های دولتی دانشگاهی سطح استان انجام شده و کاغذ در انتقال اطلاعات از سطح درمان به بیمه‌ها خواهد شد.

وی از تعداد دو میلیون و 124 بیمه شده استانی بیمه سلامت در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: بیشترین بیمه شدگان در روستاها با تعداد یک میلیون و 190 هزار نفر بوده و از سوی دیگر تعداد 108 هزار و 800 نفر متقاضی دریافت دفترچه نیز به صورت اولیه یا تمدید یا تعویض دفترچه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز