خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

حضوری بانشاط در انتخابات، وظیفه‌ای ملی است

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۶۵۷

استاندار گیلان گفت: همگان به عنوان وظیفه ملی باید در انتخابات با حضور حداکثری، با نشاط و پرشور شرکت کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در نشست رئیسان حراست فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و حوزه ستادی استانداری که به مناسبت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به آمادگی گیلان برای برگزاری انتخاباتی سالم ، قانونمند و شکوهمند با حضور حداکثری مردم اشاره کرد و افزود: مشروعیت نظام های مردم سالار نشات گرفته از مشارکت سیاسی شهروندان است و نظام سیاسی ما جمهوری اسلامی و مبتنی بر مردم سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه قوانین جمهوری اسلامی برگرفته از شرع مقدس اسلام است، بر ضرورت اهتمام به تقویت مشروعیت نظام اسلامی ایران با فراهم سازی زمینه مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات تاکید کرد.

وی مسئولان و کارکنان حوزه حراست را مشاورانی امین و صادق برای مدیران خواند و به نقش آنان در برگزاری انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: امنیت انتخابات و سلامت آن موجب اعتماد عمومی و در نهایت افزایش مشارکت مردم می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: مجریان انتخابات  تلاش می کنند انتخاباتی سالم و قانونمند با رعایت حق الناس برگزار کنند و حساسیت بالایی در حفظ و صیانت از آرای مردم و نیز سلامت انتخابات دارند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

گیلان با ۱۶ شهرستان، دارای ۱۱ حوزه انتخابیه و ۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز