خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا:

برای برگزاری انتخاباتی پرشور آمادگی کامل داریم

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۶۵۲

فرماندار صومعه‌سرا عنوان کرد: باتوجه به برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات انجام شده، آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان وجود دارد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا،سیدجلال سیدمحمدی با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفند ماه اظهار داشت: باتوجه به برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات انجام شده، آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در شهرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با فعال شدن ستادهای انتخاباتی ، شور و حال انتخابات در شهرستان ایجاد شده ، ادامه داد: برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها که از چند روز قبل به طور غیررسمی فعال بودند، اکنون رنگ و لعاب رسمی و میدانی به خودش گرفته و خوشبختانه در حال حاضر شاهد فعالیت‌ ستادهای تبلیغات انتخاباتی در نقاط مختلف شهرستان هستیم.

فرماندار صومعه‌سرا ابراز امیدواری کرد با تلاش‌هایی که انجام می‌شود، شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

صومعه‌سرا یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد. در این شهرستان 207 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که 168  شعبه در مناطق روستایی و 39 شعبه در مناطق شهری است و از این تعداد 206 شعبه اخذ رای به صورت ثابت و 1 شعبه اخذ رای سیار آرای مردم را جمع آوری می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز