خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

نگاه خوبی نسبت به برگزاری انتخابات در تاکستان وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۵۹۷

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: باید انتخابات دوره یازدهم نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان تاکستان سالم و به دور از هر گونه تخلف انتخاباتی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی در شورای اداری شهرستان تاکستان، اظهار کرد: حوزه انتخابیه شهرستان تاکستان در سطح استان و کشور با توجه به حساسیت موجود از اهمیت زیادی برخوردار است و باید انتخابات مجلس شورای اسلامی در آن کاملا بی طرفانه و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه متاسفانه نگاه خوبی نسبت به برگزاری انتخابات در این شهرستان وجود ندارد، افزود: باید تمامی سکنات و حرکات داوطلبان نمایندگی مجلس در شهرستان ثبت و ضبط شود تا در صورت بروز خطایی در آینده بتوان یک گزارش کامل را جمع بندی و به مراجع مرتبط ارسال کرد.

وی اضافه کرد: اگر حرکت، عمل و رفتارهای نامزدهای فعلی موجب بی نظمی در جامعه شود قطعا یک گزارش جامعی را به مرجع مرتبط ارسال خواهیم کرد تا اعتبارنامه فرد مورد نظر تایید نشود.

مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: مشارکت حداکثری، سلامت انتخابات و رقابت درست برای نظام و انقلاب مهم است و باید تمامی مردم و متولیان دستگاه‌ها نیز به این موضوع دقت لازم را داشته باشند.

در شهرستان تاکستان ۲۴ نامزد برای ورود به مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده اند که از این تعداد هم اینک ۱۳ نفر در حال فعالیت انتخاباتی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز