خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

85 هزار نفر در تایباد واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۳۸۸

فرماندار شهرستان تایباد گفت: از جمعیت ۱۲۰ هزار نفری این شهرستان 85 هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات اسفند ماه امسال هستند.

محسن سیاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: تعداد ۶۷ شعبه ثابت و سیار در شهرستان تایباد برای انتخابات مجلس یازدهم و میان دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری پیش‌بینی شده است.

وی افزود: از این تعداد ۲۴ شعبه در شهر تایباد و ۴۳ شعبه در دو بخش مرکزی و میان ولایت این شهرستان مستقر خواهد شد.

سیاح با اشاره به 55 شعبه اخذ رای ثابت بیان کرد: همچنین 12 شعبه سیار پیش‌بینی شده است که دو شعبه آن مربوط به مناطق شهری تایباد می‌باشد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان مطرح کرد: بیش از هزار و ۴۰۰ عامل اجرایی، بازرسی، نظارت، امنیت و برگزاری انتخابات مجلس یازدهم و میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه تایباد را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه 85 هزار نفر در تایباد واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند گفت: از این تعداد ۶ هزار و هفت نفر را رای اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

سیاح اظهار کرد: حوزه انتخابیه تایباد، تربت‌جام، باخرز و صالح آباد دارای یک کرسی نمایندگی مجلس است. 18 نفر از مجموع ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی را نمایندگان خراسان رضوی در خانه ملت تشکیل می‌دهند.  

انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز برای انتخاب یک نماینده خراسان رضوی در آن مجلس به طور همزمان دوم اسفند برگزار می‌شود.

۶ نفر از ۸۸ نماینده مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم استان خراسان رضوی در جمع خبرگان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز