خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستانه اشرفیه:

مردم در انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۳۷۲

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به فعالیت ستادهای انتخاباتی داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم در این دوره از انتخابات نیز ، حضور پرشوری در صحنه خواهند داشت.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، یونس محمودی با یادآوری آغاز رسمی تبلیغات نامزدهای انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی از پنجشنبه هفته گذشته اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که ستادهای انتخاباتی همه نامزدها در شهرستان آستانه اشرفیه شکل گرفته و فعال است.

وی با بیان اینکه همه طرفداران نامزدهای انتخاباتی در محل ستادها حاضر می‌شوند خاطرنشان کرد: سخنرانی کاندیداها در محافل و مجالس و بیان برنامه ها برای توسعه شهرستان، زمینه ساز شور اجتماعی است.

فرماندار آستانه اشرفیه تصریح کرد: شور و نشاط انتخاباتی به همین شکل تداوم می یابد و شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفندماه خواهیم بود.

به گفته محمودی؛ مجموع شعبه های اخذ رأی حوزه مرکزی این شهرستان 97  شعبه و بندرکیاشهر 46 شعبه است که از مجموع این تعداد 104 شعبه شهری و 41 شعبه روستایی است ضمن آنکه تنها دو شعبه اخذ رأی سیار در شهرستان آستانه اشرفیه پیش بینی شده است.

شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز