خبرگزاری کار ایران

در جمع زنان‌ شاغل شرکت پُست مطرح شد؛

رادفر: وزارت ارتباطات سردمدار انتصابات بانوان در وزارتخانه است/ اسماعیلی فرد: ضرورت نگاه مادرانه در جامعه

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۳۴۹

مراسم تقدیر از بانوان شاغل در بخش ارتباطات استان البرز با حضور مشاور وزیر ارتباطات در امور بانوان، مدیر کل امور بانوان استانداری البرز، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مدیران تابعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سودابه رادفر، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز در نشست با بانوان شاغل در ارتباطات البرز، گفت: با توجه به حضور فعال زنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی و اجتماعی، تاکید بر افزایش مدیریت بانوان در دولت یازدهم و دوازدهم، مطرح شد که با اهتمام جدی مدیران و استقبال بانوان روبرو شد.

وی افزود: وزیر ارتباطات نیز همواره به معاونان خود توصیه کرده اند که از بانوان استفاده شود و در این راستا، خود با بیشترین انتصاب انجام شده، سردمدار انتصابات بانوان در کل مجموعه ارتباطات است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز در ارتباط با همسویی استاندار البرز با سیاست های دولت تدبیر و امید، گفت: نماینده دولت در البرز نیز در ایجاد همدلی و همبستگی بین سلایق مختلف جناحی و گرایشات مختلف سیاسی، قومی و قبیله ای استان، انتصابات بانوان مدیر اعم از مدیران کل دستگاه‌های استان البرز و معاونان فرمانداران شهرستان‌های البرز را در دستور کار خود قرار داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که زنان و مردان، دوشادوش یکدیگر همچون زمان  پیروزی انقلاب در تمام عرصه ها نیز توفیق و توسعه متوازن اجتماعی داشته باشند که بتوان در این راستا به مدینه فاضله ای دست پیدا کرد.

جامعه نیازمند نگاه مادرانه و زنانه است

مریم اسماعیلی فرد، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز ضمن حضور در این مراسم، خطاب به بانوان شاغل در عرصه ارتباطات، گفت: شما در حوزه ای خدمت می کنید که می توانید به بانوان، خصوصا سرپرست خانواری که به واسطه مشاغل خانگی و داشتن ظرفیت مختلف، محصولات خود را به راحتی از طریق اینترنت و پُست به دورترین نقاط عرضه می کنند و این نتیجه تلاش خانواده بزرگ ارتباطات است. 

وی ادامه داد: بعد از انقلاب، بانوان علاوه بر ارتقای مشاغل مختلف، در میزان تحصیلات، کارآفرینی در حوزه های مختلف از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار شدند.

مدیرکل استانداری البرز به تحقق انتصاب زنان در ۳۰ درصد از مناصب مدیریتی اشاره کرد و اظهار داشت: تا پایان برنامه ششم توسعه باید ۳۰ درصد مدیریت در اختیار بانوان باشد چراکه لازم است جامعه از اندیشه زنان و مردان استفاده کند.

اسماعیلی فرد با عنوان اینکه جامعه امروزی نیازمند نگاه مادرانه است، اضافه کرد: سیاستی می تواند موفق باشد که تمام ذینفعان اعم از زن و مرد، شهری و روستایی، تحصیلکرده و غیر تحصیلکرده نظرشان مطرح شود.

مدیرکل امور بانوان در استانداری البرز، گفت: با توجه به برنامه های دولت تدبیر و امید در بحث انتصاب بانوان تکالیفی را بر عهده استانداران قرار داده است و نماینده دولت در البرز با اهتمام ویژه و در میانه برنامه توسعه به میزان ۱۶/۱ درصد مدیران استان را از میان بانوان انتخاب کرده است و علاوه بر مدیران کل در سطح معاونت های استانداری نیز بانوان موفقی توفیق خدمت دارند و بدین ترتیب این امکان وجود دارد که با نگاه زنانه به مسایل جامعه نگاه شود.

در انتهای این مراسم ضمن  برگزاری جلسه پرسش و پاسخ مدیران و پرسنل از بانوان شاغل در عرصه ارتباطات البرز نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز