خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

تمام امکانات برای برگزاری انتخابات مهیاست

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۲۹۷

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام تلاش مجریان ایجاد فضای امن و راحت برای حضور مردم در انتخابات بوده تاکید کرد: امکانات و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات امن و سالم در استان مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار در نشست اعضای ستاد انتخابات استان و فرمانداران با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات برای برگزاری انتخابات گفت: امکانات لازم برای 1858 شعبه اخذ رای در استان فراهم شده و تلاش می کنیم فضای امن و راحت برای حضور مردم در انتخابات رقم بخورد.

وی با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی و قانونمداری از سوی مجریان انتخابات تصریح کرد: انتخابات باید در کمال صداقت و بی‌طرفی برگزار شود و این اصل مهم است که هر کسی از صندوق بیرون بیاید انتخاب مردم است. 

الهی تبار با تاکید بر تلاش برای افزایش مشارکت افزود: انتخابات پرشور ضامن اقتدار و عزت کشور خواهد بود و در این راستا باید تلاش و اهتمام داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید به رقم زدن فضای امن در انتخابات تصریح کرد: فرمانداران در شهرستانها این موضوع را تبیین کنند که استان کرمانشاه در مجلس فقط 8 کرسی نمایندگی دارد و این رای مردم است که انتخاب کننده نفرات منتخب خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز