خبرگزاری کار ایران

گیاهی مطرح کرد:

۹۰ شرکت زیرپوشش آب و فاضلاب کشور فعالیت می‌کنند/ ایجاد سالانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۲۶۷

معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: ۹۰ شرکت زیرپوشش آب و فاضلاب کشور فعالیت عمرانی و خدماتی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا گیاهی در آیین معارفه مدیرکل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، اظهار کرد: از این تعداد شرکت زیرپوشش ۳۱ شرکت دولتی و ۵۹ شرکت غیردولتی هستند و ۷۰ هزار نیروی انسانی در صنعت آب و فاضلاب کشور فعالیت دارند.  

وی افزود: یکپارچگی آب و فاضلاب روستایی و شهری با یکدیگر موجب ایجاد بازوهای اجرایی و هم افزایی می شود، بر این اساس نیز در شرکت های آب و فاضلاب استان ها ۶ معاونت و یک قائم مقام غیرتشریفاتی پیش بینی شده و ۲ نفر نیز به تعداد اعضای هیات مدیره افزوده شده است.  

گیاهی گفت: همان طور که گاز، برق و آب یکپارچه بوده و روستایی و شهری مستقل ندارد، آب و فاضلاب نیز به صورت یکپارچه عمل خواهد کرد تا با هم افزایی شاهد عملکردهای بهتر و سریع تر باشیم و مردم نیز از این خدمات بیشتر بهره مند شوند.  

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز گفت: رشد قابل توجهی در حوزه شبکه های آب و فاضلاب شهری آذربایجان شرقی انجام شده و در حوزه تصفیه خانه کمک خوبی از ستاد احیا دریاچه ارومیه شد که امیدواریم این اعتبارات استمرار یابد.  

جواد رحمتی اظهار کرد: ظرفیت فعلی آب آذربایجان شرقی متناسب با خط انتقال نیست و می توانیم با تصفیه پساب جایگزین منابع پایدار ایجاد کنیم که این طرح باید به پایان برسد.  

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی نیز گفت: سالانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در آذربایجان شرقی ایجاد شده است.  

علی رضا ایمانلو اظهار کرد: ساخت ۳۳ مجتمع آبرسانی از محل صندوق توسعه ملی و ساخت ۳۳ مجتمع آبرسانی روستایی در ۵۶۲ روستا از جمله اقدامات انجام شده آب و فاضلاب روستایی  آذربایجان شرقی در ۳ سال گذشته است.  

وی ادامه داد: ۹ طرح مجتمع آبرسانی برای تحت پوشش قرار دادن ۱۴۰ روستا نیز در دست اجرا است و توسعه تاسیسات آب ۶۰ روستا نیز توسط خیران انجام شده است.

ایمانلو همچنین بیان کرد: کسب عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی در پنج دوره پیاپی از دیگر عملکردهای شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز