خبرگزاری کار ایران

با هدف رفع نواقص صورت گرفت؛

بازدید استاندار گیلان از مانور سراسری انتخابات در فرمانداری رشت

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۲۲۳

استاندار گیلان با حضور در محل فرمانداری شهرستان رشت، از نزدیک مانور سراسری انتخابات را مورد رصد قرار داد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در بازدید از مانور انتخابات که همزمان با سراسر کشور در مکان فرمانداری شهرستان رشت برگزار شده بود، اظهار داشت: برگزاری مانورهای انتخاباتی می تواند منجر به رفع نواقص و مشکلات احتمالی در نسخه نهایی شده و هدف از حضور در این محل، علاوه بر سرکشی، تشکر از فرماندار و دیگر عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان رشت است که کلیه تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم، در نظر گرفته و برنامه ریزی نموده اند.

وی ادامه داد: شتاب بخشیدن به انجام امور، ضمن توجه به دو فاکتور دقت و هشیاری در برگزاری این فرآیند ملی، بسیار تاثیر گذار است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه تلاش تمامی عوامل سر صندوق در هر شعبه انتخاباتی باید بر تسریع امور و جلوگیری از طولانی شدن بی مورد صفوف انتخاباتی باشد، تصریح کرد: کاربران باید با مهارت در انجام امور الکترونیکی و دیگر عوامل در شعبه، با نمایش تمامی توانمندی خویش، مسیر این فرآیند را به گونه ای پیش ببرند تا روند اخذ آرا به ساعات پایانی رای گیری ختم نشده و به تبع آن، اطلاع رسانی نتیجه ی انتخابات نیز شتاب بیشتری خواهد گرفت که منجر به رفع هر گونه سوء تفاهم در سطح جامعه خواهد شد.

زارع، شروع و پایان فرآیند اخذ آرا در شعبات را وابسته به حضور کاربران رایانه دانست و بیان نمود: آغاز و پایان اصول این پروسه در هر شعبه ای، در گرو حضور یک کاربر توانمند و کاربلد است و در کنار آن رعایت کلیه اصول، قوانین و دستورات اجرایی در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و در امنیت کامل، ضروری است.

وی با آرزوی برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری ملت شریف ایران، اظهار داشت: بارش های اخیر در استان که سبب بسته شدن راه های مواصلاتی و قطع خدمات عمومی مانند آب و برق در قسمت های از سطح استان گشته بود، نگرانی هایی را پیش آورد که بحمدالله با رفع این مشکلات، برگزاری انتخاباتی با عظمت و در شان نظام جمهوری اسلامی و ملت انقلابی ایران و استان را انتظار داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز