خبرگزاری کار ایران

ایلنا خبر می دهد؛

تداوم بارش برف و باران تا پایان هفته در استان زنجان/ پیش‌بینی کولاک در مناطق کوهستانی

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۱۶۵

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه بارش برف و باران تا پایان هفته در استان زنجان ادامه دارد گفت: بارش‌ها در مناطق کوهستانی به صورت کولاک پیش‌بینی شده است.

رسول همتی، در گفت‌ وگو با خبرنگار ایلنا در زنجان، با اشاره به اینکه در حال حاضر بارش برف در  اکثر مناطق استان زنجان وجود دارد، اظهار داشت: بارش در برخی از مناطق به دلیل وزش باد به صورت کولاک است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، با تاکید براینکه بارش‌ها در مناطق کوهستانی قابل توجه است تصریح کرد: بارش‌ها تا پایان روز سه‌شنبه ادامه دارد و در برخی مناطق بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود.

به گفته وی، چهارشنبه سامانه بارش دیگری وارد استان زنجان خواهد شد و بارش باران و برف در استان زنجان تا روز جمعه ادامه دارد.

همتی، تصریح کرد: دمای هوا از ظهر چهارشنبه افزایش خواهد یافت  و بارش‌های موج دوم در اغلب نقاط به صورت باران پیش‌بینی شده است.

وی، دراین خصوص اضافه کرد: فردا به دلیل بارش برف و کولاک در جاده های مواصلاتی و مناطق کوهستانی احتمال اختلال تردد در اغلب محورها  وجود دارد.

همتی، در پایان سخنان خود،  با تاکید براینکه میزان بارندگی‌ها از ابتدای مهرماه امسال ١٥٠ میلیمتر ثبت شده است افزود: سال گذشته در این مدت میزان بارش‌ها ١٨١ میلی‌متر است  ک سال گذشته ١٧ درصد کاهش و نسبت به نرمال ٥ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز