خبرگزاری کار ایران

فرماندار بوئین زهرا خبر داد:

ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در شهرستان بوئین زهرا

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۱۱۸

فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: همزمان با شروع تبلیغات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شور انتخاباتی زیادی در سطح شهرستان ایجاد شده و مردم خود را برای خلق یک حماسه دیگر آماده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی رحمانی با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر همه امکانات و مقدمات برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم در شهرستان بویین زهرا فراهم شده و تا به امروز مشکل خاصی در فرایند برگزاری انتخابات گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه تخلفات سنگین انتخاباتی در سطح شهرستان نداشته‌ایم، اضافه کرد: تبلیغات زودهنگام یا دادن شام و نهار انتخاباتی از جمله این تخلفات خرد هستند که مدارک و مستندات آنها برای هرگونه تصمیم گیری و برخورد قانونی جمع آوری شده است.

رحمانی ادامه داد: تا به امروز گروه‌ها و جناح‌های مختلف با آرایش‌های سیاسی در حال تبلیغات هستند و آرامش و شور انتخاباتی مطلوبی در بین هواداران و کاندیداهای شهرستان برقرار شده است.

فرماندار بوئین زهرا با اشاره به حضور نامزدهای مختلف از طیف‌ها و جریان‌های سیاسی گوناگون، گفت: امیدواریم با حضور این سلایق و جریان‌ها شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باشیم که مایه عزت و سربلندی بیشتر نظام و شکست و ذلت دشمنان مردم و انقلاب خواهد شد.

حوزه انتخابیه شهرستان بوئین زهرا و آوج دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است که هم اکنون ۳۸ نفر برای رقابت در این زمینه تایید صلاحیت شده اند.

۹۲۵ هزار و ۴۷۹ نفر در استان قزوین واجد شرایط رای دهی هستند که ۴۴ هزار و ۳۱۴ نفر آنان رای اولی محسوب می‌شوند.

شهرستان بوئین زهرا با مرکزیت شهری به همین نام در ۵۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز