خبرگزاری کار ایران

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی ؛

انتخاب شهردار زنجان هنوز به نتیجه نرسید‌ه‌است/ آغاز بررسی‌های میدانی برای دو گزینه غیربومی / ارائه برنامه۴ نامزد پست شهرداری به شورا

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۹۸۸

جمع بندی درباره انتخاب شهردار زنجان در حالی همچنان ادامه دارد که در روزها و ماه‌های گذشته 5 نفر از مدیران این نهاد و شورای شهر در بازداشت بسر می برند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، طی دو هفته گذشته برنامه کاندیداها شهرداری زنجان از سوی اعضای شورای شهر زنجان،  بررسی و امروز یا فردا جمع‌بندی نهایی انجام می‌شود.

در ادامه بررسی‌های اعضای شورای شهر زنجان، مهدی میرزایی اهل میانه که هم اکنون نیز شهردار میانه است، دیروز برنامه کاری خود را به اعضای شورا ارائه  داده است.

بنا به گفته یک منبع آگاه در شهرداری زنجان،  سهند فلاحی دیگر گزینه شهرداری زنجان است که وی  مدیرعامل شرکت سیمان خمسه و اصالتا اهل میاندوآب است.

همچنین رزومه کاری سعید عباسی و سعید امیدی از افراد بومی زنجان نیز هفته گذشته از سوی اعضای شورا  بررسی شد.

به گزارش ایلنا با بررسی میدانی در خصوص دو کاندیدای غیربومی رای‌گیری انجام و شهردار جدید بزودی معرفی می‌شود.

گفته می شود: تا کنون ۴ نفر به صورت رسمی به شورا اسلامی شهر زنجان برنامه ارائه کرده‌اند اما در بررسی‌های بر روی کاغذ در خصوص ۱۰ نفر تبادل نظر انجام شده است.

این در حالی است که از زمان دستگیری شهردار اسبق ( غیر بومی) زنجان رایزنی و نظر اعضای شورای شهر زنجان، برای انتخاب شهردار بومی بوده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز