خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان هشدار داد:

تردد در محورهای کوهستانی زنجان فقط با زنجیر چرخ / مسدود بودن راه ارتباطی زنجان – دندی

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۹۶۹

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: در حال حاضر به دلیل وقوع کولاک و بارش برف تردد در همه محورهای کوهستانی استان زنجان با زنجیر چرخ میسر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد محمدی،  امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: در حال حاضر تردد در همه محورهای کوهستانی استان زنجان به دلیل وقوع کولاک و بارش سنگین برف با زنجیر چرخ میسر است.

وی با بیان اینکه در همه محورهای استان شاهد بارش برف هستیم، ادامه داد: با این وجود تردد در راه‌های اصلی استان زنجان در جریان است.

این مسئول با اشاره به مسدود بودن راه دندی- تخت سلیمان، ادامه داد: این راه به دلیل کولاک شدید مسدود شده است و با کاهش کولاک بازگشایی می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان از وقوع کولاک و ادامه بارش در محورهای زنجان – طارم، زنجان- تهم – چورزق خبر داد و گفت: تردد در این دو محور با زنجیر چرخ میسر است.

محمدی بیان داشت: همچنین تردد در محورهای زنجان – دندی – زنجان، زنجان – بیجار، ابهر – خدابنده، نیک پی – ماهنشان و سلطنیه، خدابنده – همدان نیز به دلیل ادامه بارش و وقوع کولاک با زنجیر چرخ میسر است.

وی با اشاره به ادامه بارش برف در آزاد راه‌های استان زنجان، گفت: با کمک راهداران تردد در این دو آزاد راه عادی است اما ضروری است رانندگان با احتیاط تردد کرده و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

محمدی در پایان اضافه کرد: برخی راه‌های روستایی استان زنجان نیز به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده است اما هنوز آمار دقیقی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز