خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح کاداستر در ۱۱۸ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۹۶۵

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، از انجام ۶۴ پلاک کاداستر اراضی ملی در مساحت ۱۱۸ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، پیمان فقیه، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 64 پلاک کاداستر اراضی ملی انجام شده است، گفت: مساحت این طرح 118 هزار هکتار از اراضی ملی استان است.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، با اشاره به اینکه در این بازه زمانی 160 هکتار استعداد یابی و تخصیص اراضی ملی هم انجام شده است، گفت: از این تعداد 30 هکتار طبق ماده 4 قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و به منظور توسعه روستایی به بنیاد مسکن تخصیص یافته است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه  64 هکتار از این اراضی جهت شرکت دام پروری صنعتی در کوشک آباد خدابنده تخصیص یافته است، ادامه داد: 1/2 هکتار هم به عرصه توسعه ای سرنگ شفای ایرانیان اختصاص یافته است که این موارد از جمله شاخص ترین تخصیصات اراضی ملی است.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری زنجان به پیشرفت 60 درصدی طرح های این معاونت اشاره کرد و افزود: امسال از محل صندوق توسعه ملی 700 میلیون تومان برای حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز