خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان کرج:

نامزدها حساب بانکی معتبر خود را به فرمانداری اعلام کنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۸۶۰

فرماندار شهرستان کرج با اشاره به ضرورت تمکین نامزدها به اجرای قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت های انتخاباتی اظهار داشت: این قانون چهاردهم بهمن از سوی رئیس جمهور ابلاغ و بلافاصله به ستادهای انتخابات ارجاع شد.

به گزارش ایلنا، غفور قاسم پور گفت: مهمترین مسئله کشور انتخابات است و به حول و قوه الهی هفته آینده شاهد برگزاری انتخابات دوم اسفند خواهیم بود و با همت همه عوامل اجرایی و  عنایت خداوند با حضور پرشور مردم صحنه ای از اقتدار و عزت جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت سیاست کار در انتخابات خواهد بود    
وی با بیان اینکه چهار اصل را در برگزاری انتخابات اجرایی خواهیم کرد، افزود: سلامت، امنیت ، مشارکت و رقابت سرلوحه کار ما خواهد بود؛ همه باید در چارچوب سیاست های وزارت کشور یعنی بی طرفی و قانونمداری حرکت نماییم؛ سیاست وزارت کشور در انتخابات، رعایت دو اصل بیطرفی و قانونمداری است؛ چرا که ما مجری قانون انتخابات هستیم و از همین ابتدا باید جلوی هرگونه رفتار شائبه انگیز باید گرفته شود.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بحث افزایش مشارکت انتخابات خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد انتخابات را با مشارکت بالا در این حوزه انتخابیه برگزار کنیم. 

رئیس شورای تأمین شهرستان کرج تصریح کرد: ضامن امنیت در برگزاری انتخابات هستیم و بسترهای برگزاری انتخاباتی توأم با آرامش در این حوزه انتخابیه فراهم است و اقدامات لازم در این زمینه با دستگاه های ذیربط انجام شده است. 

قاسم پور در ادامه با اشاره به ضرورت تمکین نامزدها به اجرای قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این قانون چهاردهم بهمن از سوی رییس جمهور ابلاغ شد و بلافاصله به ستادهای انتخابات ابلاغ شد.

وی افزود: براساس مواد 7 و 8 این قانون نامزدها می بایست حسابی را در یک بانک معتبر افتتاح کرده و آن را به فرمانداری اعلام کنند تا ورود و خروج پول در چارچوب این حساب صورت بگیرد. همچنین فردی را هم به عنوان نماینده مالی خود معرفی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز