خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری فارس خبرداد:

تشکیل 12 پرونده تخلفات انتخاباتی در 5 حوزه انتخابیه استان

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۸۳۷

رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن تأکید بر برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی از تشکیل 12 پرونده تخلفات انتخاباتی در 5 حوزه انتخابیه استان خبر داد.

به گزارش ایلنا حجت الاسلام سید کاظم موسوی با بیان این مطلب که افرادی که قصد حضور در مرکز قانونگذاری کشور را دارند خود باید نمونه های برجسته رعایت و پایبندی به قانون باشند گفت: بی تردید کسانی در این کارزار موفق خواهند بود که قانون را نصب العین خود قرار دهند و سایرین را نیز به رعایت قانون تشویق و ترغیب نمایند.

وی در ادامه از تذکر و اخذ تعهد از 45 نفر از فعالان حوزه تبلیغات انتخابات از آغاز تبلیغات خبر داد و بیان داشت: این اقدام در نتیجه  فعالیت ستادهای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در سراسر استان است.

رئیس شورای قضایی استان فارس در ادامه به مصادیق بارز تخلفات انتخاباتی اشاره کرد و بیان داشت : چاپ و تکثیر پوستر خارج از اندازه مقرر قانونی، راه اندازی کاروان‌های تبلیغاتی، استفاده از بلندگو‌های سیار در سطح استان در غیر از محل ستاد انتخاباتی و تخریب و توهین به نامزد‌های انتخاباتی از جمله این موارد است .

رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه ضمن برشمردن راه های ارتباطی مردم با  ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی در تمامی شهرستان‌های استان تصریح کرد: شماره تلفن های ۳۲۳۴۶۳۰۲ و داخلی ۱۰۹ و سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۹۹۷۹۲ پل ارتباطی مردم برای اعلام تخلفات انتخاباتی در نظرگرفته شده است.

رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی فارس تصریح کرد: با توجه به بحران اقتصادی موجود در صورت مشاهده اسراف در تبلیغات انتخاباتی دادگستری استان موضوع را بررسی و با تضییع اموال با جدیت برخورد خواهد کرد.

موسوی اظهار امیدواری کرد:  همانگونه که استان فارسی ها در اولین راهپیمایی بعد از چهله دوم انقلاب خوش درخشیدند در اولین انتخابات پس  از گام دوم نیز با مشارکت حداکثری و انتخاب نمایندگان اصلح و در طراز استان حماسه دیگر رقم بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز