خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی استان زنجان:

پلیس زنجان برای تامین امنیت انتخابات 98 آماده است/ برخورد شدید پلیس با تخلفات انتخاباتی 98

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۷۴۷

فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: پلیس با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های خود تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت مطلوب، دغدغه دیگران مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات را به حداقل رساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار رحیم جهانبخش، امروز در جمع مسئولان انتظامی استان، اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است.

فرماندهی انتظامی استان زنجان، افزود: پلیس با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های خود تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت مطلوب، دغدغه دیگر مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات را به حداقل رسانده و شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود.

وی برخورد با تخلفات انتخاباتی به ویژه در ایام تبلیغات نامزدهای انتخاباتی را از جمله ماموریت‌های پلیس برشمرد و افزود: با هماهنگی و همکاری ستاد برگزاری انتخابات و دستگاه قضایی با هرگونه تخلفات برابر قانون برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی زنجان در بخش دیگر از سخنان خود به وظایف پلیس در حین برگزاری انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: پلیس با آمادگی 100 درصد و با به کارگیری تمامی منابع انسانی و تجهیزاتش در تامین امنیت کامل برای شهروندان در انتخابات تلاش و سعی می کند شرایطی مطلوب فراهم شود تا شهروندان بتوانند در کمال امنیت و آرامش به پای صندوق های رای بیایند و آراء خود را درون صندوق بیاندازند.

وی آموزش را لازمه موفقیت کارکنان در انجام ماموریت ها برشمرد و تصریح کرد : اساسی ترین کار در نیروی انتظامی ، آموزش است و ارتقای سطح دانش کارکنان و مشارکت مردم در تولید امنیت پایدار مهم ترین اهداف قرارگاه جهادی آموزش است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز