خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان یزد خبر داد:

39 هزار رای اولی در حوزه های انتخابیه یزد/ بیش از 700 هزار یزدی واجد شرکت در انتخابات هستند

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۵۱۳

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم برای ایجاد شور و شوق و مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس گفت: 39 هزار رأی اولی در حوزه های انتخابیه یزد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سرنوست سیاسی خود را در امر انتخابات رقم می‌زنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، احمد ترحمی اظهار داشت: برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷۲۲ ‌هزار و ۵۵۷ نفر در استان واجد شرایط هستند که از این تعداد ۳۷۰ هزار و ۴۸۹ نفر را مردان و ۳۵۲ هزار و ۶۸ نفر را زنان شامل می‌شوند.

وی آمار واجدان شرایط شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به تفکیک شهرستان‌های استان در ابرکوه ۳۴ هزار و ۶۵۵ ‌نفر، اردکان ۶۱ ‌هزار و ۴۴۵ نفر، اشکذر ۲۱ هزار و ۱۳۳ نفر، بافق ۳۰ هزار و ۸۲۷ نفر، بهاباد ‌١٠ هزار و ۹۷۷ نفر، تفت ۳۰ هزار و ۶۸ نفر، خاتم ۲۳ هزار و ۵۸۷ نفر، مهریز ۳۳ هزار و ۱۴۹ نفر،‌ میبد ۶۱ هزار و ۶۶۲ نفر و شهرستان یزد ۴۱۵ هزار و ۵۵ نفر اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: آمار رای اولی‌های استان  ۳۹ ‌هزار و ۹۱۶ نفر است که از این تعداد ۲۰ هزار و ۴۱۹ نفر دختر و ۱۹ هزار و ۴۹۷ نفر پسر هستند.

ترحمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رقابت سالم و با تاکید بر اینکه نامزدها باید قوانین را در تبلیغات سرلوحه خود قرار دهند افزود: فعالیت‌های تبلیغاتی در خارج از موعد مقرر تخلف محسوب می‌شود و نامزدهای انتخابات باید قوانین را سرلوحه فعالیت‌های تبلیغاتی خود قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز