خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار کرمانشاه :

افتتاح چندین طرح عمرانی، درمانی و اقتصادی در شهرستان کنگاور

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۳۹۲

استاندار کرمانشاه به منظور افتتاح چندین طرح عمرانی، درمانی و اقتصادی وارد کنگاور شد.

گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، بازوند استاندار کرمانشاه در ادامه سفر خود به شهرستان های شرقی استان به منظور افتتاح چندین طرح عمرانی، درمانی و اقتصادی وارد کنگاور شد.

افتتاح بخش رادیولوژی دیجیتال بیمارستان شهید چمران کنگاور

 بخش رادیولوژی دیجیتال بیمارستان شهید چمران کنگاور با حضور استاندار کرمانشاه، نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی امروز توسط یکی از بانوان پرستار به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم از بانوان پرستار به مناسبت روز زن تقدیر شد.

شایان ذکر است هم اکنون ۲ هزار و ۶۸۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

افتتاح گلخانه ی محصولات کشاورزی

همچنین طرح گلخانه ی محصولات کشاورزی خارج از فصل از دیگر طرح ها بود که با حضور استاندار کرمانشاه افتتاح شد.

در استان ٧٢ واحد گلخانه با سطح زیرکشت ٥٠ هکتار نسبت به تولید محصولات کشاورزی اقدام می نمایند که درطرح‌های حمایتی جدید سطح زیرکشت گلخانه‌ای استان تا دو سال آینده به ۳۰۰ هکتار افزایش خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز