خبرگزاری کار ایران

در ساوه رخ داد؛

مرد زندانی مرخصی گرفت و همسرش را کشت/ صحنه‌سازی برای منحرف کردن تحقیقات پلیس

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۲۹۸

مرد ساوجی که در مرخصی از زندان همسرش را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» روز شنبه در مورد جزئیات این خبر، افزود: در روزهای پایانی آذر امسال گزارشی از خودکشی خانمی در منزل مسکونی‌اش که در یکی از محله های شهر قرار داشت به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: بررسی های مقدماتی صحنه، نشان از خودکشی خانمی 29 ساله داشت که با توجه به شک کارآگاهان پلیس، تحقیقاتی تخصصی برای بررسی موضوع آغاز شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در فرآیند اقدامات کارشناسی پلیس، مشخص شد که این فرد به قتل رسیده است و کارآگاهان در بازجویی از بستگان مقتول به همسر او که در زندان به سر می برد، مشکوک شدند.

سرهنگ عیسی آبادی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات، اسناد و مدارک لازم از ارتکاب قتل توسط همسر مقتول به دست آمد و با هماهنگی مرجع قضایی این فرد دستگیر شد.

وی اظهار کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل همسرش در دوران مرخصی از زندان اعتراف و دلیل این اقدام را برخی اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی ساوه گفت: پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

شهر ساوه با 230 هزار نفر جمعیت دارای 22 منطقه حاشیه‌ای است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز