خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

در انتخابات 98تماشاچی نباشیم / مدیران استانی روز انتخابات ممنوع الخروج می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۲۱۹

استاندار زنجان، تاکید کرد: نباید در انتخابات تماشاچی باشیم و نخبگان باید مردم را به حضور در پای صندوق های رای تشویق کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی، امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان ، گفت: سال ۹۸به‌رغم مشکلاتی که داشتیم مبالغ هزینه ای پروژه‌ها رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است و راه‌اندازی واحد های تولیدی جدید و شروع به فعالیت واحد های تعطیل شده، شاخص های بیمه بیکاری و اجباری و بانک ها رشد خوبی را شاهد بودیم و  پروژه هایی هم برای افتتاح داشتیم که ترجیح داد با در آینده نزدیک با حضور یک مدیر ملی افتتاح شود.

حقیقی اضافه کرد:  در بحث پسماند شرکت های سرب و روی استان دو نکته مطرح است اول اینکه عوارض و بیماری زایی این پسماند ها را باید دانشگاه علوم پزشکی براساس آزمایشات علمی بررسی و اعلام کند و همه باید به این گزارش اعتماد کامل کنیم و نکته دوم بحث جابه جایی بعضی از روستاها و رساندن امکانات آموزشی و بهداشتی و ورزشی به آنهاست که در حال انجام است.

وی همچنین،  افزود: امسال برای همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار طرح های اشتغال زایی انجام می شود واین  اشتغال زایی ها  باید همراه با آموزش باشد که مفید و قابل بهره برداری باشند.

همچنین فتح الله حقیقی تاکید کرد: در روز ۲ اسفند همزمان با بر گزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی همه مدیران استان باید در استان حاضر باشند و اجازه خروج از استان را ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز