خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان خبرداد:

برگزاری نمایشگاه گل و گیاهان دارویی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۲۱۴

نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، نهاده، تجهیزات باغبانی، سوغات و صنایع دستی از 28 بهمن ماه در قزوین برپا می شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، علی اصغر حاجی محمدی اظهار کرد: این نمایشگاه‌ از تاریخ ۲۸ بهمن لغایت ۲ اسفند ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان افزود: یکصد و چهار تولید کننده و فعال در حوزه‌های مرتبط با عنوان نمایشگاه از استان‌های البرز، گیلان، گلستان، همدان، قزوین، اراک، تهران، خوزستان، کرمانشاه، اصفهان، یزد، زنجان، کرمانشاه، کرمان، اردبیل، بوشهر، قم، خراسان، آذربایجان شرقی و غربی محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

حاجی محمدی ادامه داد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه‌ها می‌توان به ایجاد فرصتی مناسب برای دوستداران گل به منظور آشنایی با انواع گیاهان و گل مناسب آپارتمان، برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، آشنایی هرچه بیشتر مردم با سوغات و هدایای استان‌های دیگر برگزار می‌شود و برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها می‌تواند نقش بسزایی در رابطه با تبادل فرهنگ بین استان‌ها اشاره کرد.

وی گفت: نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، نهاده، تجهیزات باغبانی، سوغات و صنایع دستی در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین واقع در انتهای بلوار سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز