خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

بهره‌برداری از 7 واحد تولیدی وصنعتی استان تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۱۹۵

استاندار زنجان، گفت: از مجموع هفت واحد تولیدی و صنعتی که تا پایان سال آماده بهره برداری می شود دو واحد آن بصورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی، به همراه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در بازدید از برخی واحدهای تولیدی آماده افتتاح استان گفت: از مجموع هفت واحد تولیدی و صنعتی که تا پایان سال آماده بهره برداری می شود دو واحد آن بصورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است.

استاندار زنجان،  خاطرنشان کرد: حجم سرمایه‌گذاری این واحدها ۳ هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان است که با آغاز فعالیت آنها برای ۳ هزار و۳۵۰ نفر شغل ایجاد می شود.

استاندار زنجان ادامه داد: یکی از اقدامات بسیار موثر در استان احیای واحدهای تولیدی است که مدت زیادی راکد بوده و یا حتی تعطیل شده بودند که برای برگشت این واحدها به چرخه تولید همه مدیران استان و بانکها و البته سرمایه گذاران و صاحبان صنایع نقش مهمی داشتند.

نماینده عالی دولت در استان گفت: 11 واحد تولیدی که تعطیل بودند الان آماده برگشت به چرخه تولید هستند که مجموع سرمایه‌گذاری برای واحدهای تعطیل بدون احتساب قیمت مکان، سوله و امکانات، یک هزار و پنج میلیارد تومان بوده که با برگشت این واحدها به چرخه تولید، یک هزار و ۲۵۱ شغل ایجاد می‌شود.

مقام عالی اجرایی استان، افزایش اشتغال در استان را یکی از برنامه‌های توسعه ای بر شمرد و ادامه داد: با راه‌اندازی این واحدها در مجموع برای 4هزارو500 نفر شغل ایجاد خواهد شد و اولویت اشتغال هم با جوانان و متخصصان بومی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز