خبرگزاری کار ایران

فرماندار چاراویماق؛

بازگشایی 50درصد از راه های اصلی و روستائی چاراویماق

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۰۹۳

فرماندار چاراویماق گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد راه‌های روستایی و محورهای اصلی شهرستان بازگشایی شد و تلاش برای بازگشایی دیگر مسیرهای اصلی و فرعی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،صابر تقویمی  در گفت و گو با خبرنگاران   اظهار داشت: هم اکنون ثبات آب و هوایی در شهرستان برقرار و کولاک فروکش کرده است و راهداران در تلاش برای بازگشایی مسیرها هستند.

وی به وسعت جغرافیایی، کوهستانی و برف گیر بودن شهرستان اشاره کرد و گفت: ۵ اکیپ راهداری با ۱۳ دستگاه در مسیرهای اصلی و فرعی شهرستان درصدد بازگشایی مسیرهای مسدود شده جاده ای هستند.

تقویمی با تقدیر از نیروهای ارتش(گروه ۱۱ توپخانه مراغه) افزود: نیروهای ارتش برای توزیع مایحتاج ضروری مردم و اهالی روستاهای در محاصره برف این شهرستان امدادرسانی کردند که مجموعه شهرستان از اقدامات خیرخواهانه آن ها کمال تقدیر و تشکر را دارد.

برق ۱۱۶ روستای چاراویماق برقرار شد

تقویمی گفت: بر اثر کولاک برق ۱۱۶ روستای چاراویماق قطع شده بود که با تلاش طاقت فرسای اکیپ عملیاتی شبکه برق شهرستان نزدیک به ۱۰۰ روستا بازسازی و به حالت برقرار در آمد.

وی افزود: هم اکنون حدود ۱۵ روستا در این شهرستان بی برق هستند که امیدواریم تا عصر امروز برق این روستاها نیز وصل شود.

وی اضافه کرد: امکانات شهرستانی، منطقه ای و استانی برای بازگشایی راه های این شهرستان بسیج شده که امیدواریم در ساعات آینده این امر تحقق یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز