خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

تبلیغات با هدف ناکارآمد جلوه دادن نظام و یاس آفرینی خلاف قانون است

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۸۸۹

استاندار البرز با تاکید بر عدم انتشار اخبار منفی و ناامید کننده، گفت: تبلیغات با هدف ناکارآمد جلوه دادن نظام و یاس آفرینی خلاف قانون است.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد انتخابات استان که روز جمعه با حضور معاونان استانداری، فرمانداران، بخشداران و روسای کمیته های انتخابات برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط فعلی، دشمنان بر روی 2 اسفند متمرکز شده اند و با اعمال تحریم‌های گسترده تر و نشر تبلیغات وسیع برای نیل به عدم مشارکت مردم در انتخابات، دست به کار شده اند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات 2 اسفند رفراندوم دیگری در نظام جمهوری اسلام ایران است و دشمنان به کیفیت حضور مردم چشم دوخته اند، افزود: ما بعنوان کارگزاران نظام مسئولیت سنگینی برعهده داریم که اجرای قانون انتخابات و امنیت از اهم این وظایف است.

استاندار البرز اضافه کرد: عدم مشارکت مردم در انتخابات به طور قطع در امنیت کشور تاثیر بسزایی دارد و در مقابل نیز حضور و حمایت مردم موجبات افزایش اقتدار و امنیت کشور را فراهم می کند.

وی گفت: دشمنان، همه ما را در یک جبهه می بینند بنابراین در شرایطی که کشور مورد تهدید واقع شود، هیچ جناح و سمت و سویی مستثنی نیست.

شهبازی با اشاره به اینکه اکنون دغدغه اصلی مردم اشتغال، معیشت و کاهش نرخ بیکاری است، افزود: اقدامات حزبی و گروهی مد نظر مردم نیست بلکه آنها بدنبال مسئولانی هستند که در راه حل مشکلاتشان قدم بردارد.

وی عنوان کرد: تبلیغات با هدف ناکارآمد جلوه دادن نظام و ایجاد فضای یاس و ناامیدی برخلاف قوانین است و به طور قطع با آنها برخورد خواهد شد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه در دور قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی 54 درصد مردم البرز مشارکت داشته اند، گفت: در این هفته با تشکل های مختلف استان دیدار و گفتگو خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه نباید دست روی دست بگذاریم که دشمنان با تبلیغات منفی به اهداف خود برسند، افزود: نباید با انتشار اخبار منفی و ناامید کننده، جامعه را مایوس کنیم چراکه دستاوردهای نظام بسیار است و بی شک انعکاس آنها موجبات غرور و افتخار مردم را بیش از پیش فراهم کرد.

شهبازی با تاکید بر اینکه باید بستری را مهیا کنیم که تمامی کاندیداها بتوانند خود را به مردم معرفی کنند، ادامه داد: حضور پرشور رای اولی ها از اهمیت بالایی برخوردار است و فرمانداران باید برای آنها همایش هایی برگزار کنند.

وی به نقش موثر بانوان و جوانان در ادوار مختلف تاریخ کشور اشاره کرد و گفت: همواره دشمنان از طریق بانوان و جوانان، تهدیدات خود را اجرایی کرده بنابراین باید از این ظرفیت ارزشمند که همیشه حامی برنامه‌های نظام بوده اند، بهره برداری شود.

استاندار البرز افزود: در البرز انتخاباتی رقابتی خواهیم داشت و جناح های مختلف در حال فعالیت اند چرا که تمامی آنها خانواده انقلاب هستند و هر زمانی که دشمن قصد دست درازی به نظام و کشور را داشته، همه کنار هم ایستادیم.

وی بر ضرورت حفظ و اجرای امنیت انتخابات با تدابیر ویژه، تاکید کرد و گفت: از فرمانداران انتظار می رود که روز جمعه با اقتدار و نظم به برگزاری انتخاباتی امن و سالم بپردازند.

شهبازی افزود: رسانه ها و بویژه صدا و سیما تلاش های خود را برای جلب مشارکت مردم آغاز کرده اند.

وی عنوان کرد: تامین به موقع تجهیزات و نیروی انسانی در روند برگزاری انتخابات از سوی کمیته های مربوطه از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز