خبرگزاری کار ایران

سردار جان نثار به ایلنا خبر داد:

کشف موادمخدر و سوخت قاچاق در مرزهای شرقی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۸۶۴

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند طی چند عملیات جداگانه مقادیری موادمخدر و سوخت قاچاق را در مرزهای تحت حفظ این فرماندهی کشف و ضبط کنند.

سردار ماشاءالله جان نثار در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: ماموران مرزبانی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باندهای موادمخدر و سوخت در منطقه مرزی تایباد و برنامه ریزی این باندها برای انتقال، مطلع شدند و با تشدید اقدامات کنترلی و برنامه ریزی دقیق عملیاتی؛ این موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند. 

وی افزود: ماموران توانستند مقدار 51 کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش و پیش ساز موادمخدر به همراه یک قبضه نارنجک دستی و تجهیزات همراه را کشف کنند.

سردار جان نثار مطرح کرد: در این عملیات قاچاقچیان تاب مقابله با مرزبانان را نداشته و با توجه به تاریکی شب از محل مورد نظر به آن سوی مرز در افغانستان متواری شدند.

وی در ادامه از کشف مقدار 630 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 34 میلیون و 650 هزار ریال در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور مرز دوغارون خبر داد و افزود: در این ارتباط سه خودروی ترانزیتی متوقف و سه نفر متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند. 

وی اظهار کرد: مرزهای تحت حفاظت مرزبانان استان خراسان رضوی اولین و محکمترین سد برای جلوگیری از ورود موادمخدر به داخل کشور است و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر سرآغازی برای ساختن جامعه‌ای سالم و عاری از معضل شوم اعتیاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز