خبرگزاری کار ایران

دبیرکل حزب ندای ایرانیان:

امیدواریم انتخابات این دوره تحول آفرین باشد/ زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۷۵۸

دبیر کل حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه امیدواریم انتخابات این دوره تحول آفرین باشد، گفت: باید به دنبال فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم باشیم زیرا نماد قدرت مشارکت حداکثری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، صادق خرازی در حسینیه سید ناصر قوامی در قزوین با بیان اینکه تنها سرمایه و امید ما مردم هستند، اظهار کرد: مهمترین دستاورد انتخابات حفظ سرمایه‌های اجتماعی است  و امیدواریم انتخابات این دوره تحول آفرین و آغازگر یک حرکت عظیم و  ارزشمند باشد.

دبیر کل حزب ندای ایرانیان بیان کرد: امروز حال ایران خوب نیست، دولت نتوانسته به وظایفش عمل کند و مجلس ما کوتاهی کرده و دست اندرکاران انتخابات برای خوشحالی مردم هنوز نتوانسته‌اند دل مردم را بدست آورند.

نماینده پیشین ایران در سازمان ملل با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی وی را انسان کامل و جامعی دانست و افزود: شهادت سردار سلیمانی نه تنها ضایعه‌ای برای ایران بلکه برای کل جهان اسلام و دنیای مقاومت است، فرمانده ای که هیچ گاه از پای در نمی آمد.

خرازی در ادامه با اشاره به مشکلات مردم در جامعه تاکید کرد: چه کنیم ایران، ایران ماست، نمی توانیم نسبت به سرشت و  سرنوشت  کشورمان  بی تفاوت باشیم. اگر امروز در صحنه سیاسی و اجتماعی حضور پیدا نکنیم تاوان سنگینی خواهیم داد.

این فعال سیاسی اضافه کرد: خواهران و برادران، ما نمی‌توانیم نسبت به بدخواهان ایران که چون گرگان حریص که در انتظار این هستند تا کشور را پاره پاره کنند بی تفاوت بنشینیم.

وی تاکید کرد: هر رای شما مشت محکمی است بر سیما و صورت بدخواهانی که می‌خواهند ایران را  نابود کنند همان کسانی که قاسم سلیمانی  را از ما گرفتند و دشمنان قسم خورده این انقلاب هستند.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان افزود: سردار سلیمانی یک فرد نبود؛ بلکه همه افتخار امنیت و هویت ملت ایران  بود، اگر ما غیرت داشته باشیم تا انتقام نگیربم نباید از پای بنشینیم .

نماینده پیشین ایران در سازمان ملل بیان کرد: یکی از مهمترین ابزارهای انتقام از دشمنان حضور حداکثری در پای صندوق های رای است، از آنچه به عنوان تصمیم گیران انتخابات صورت گرفته راضی نیستیم ولی باید در این عرصه حضور داشته باشیم.

خرازی افزود: هر ایرانی که مسئولیت اجتماعی دارد برای سربلندی این سرزمین باید نقش آفرین انتخابات آینده این کشور باشد.

این فعال سیاسی بیان کرد: از نتیجه کار دولت روحانی راضی نیستیم ما نمی توانیم به خود دروغ بگوییم و از نتیجه کار مجلس شورای اسلامی که می بایست وظایف قانونی خود را انجام می داد راضی نیستیم اما بی‌تفاوت هم نخواهیم بود و سرشت و سرنوشت ما به خودمان باز می گردد.

وی تاکید کرد: مردم ایران سزاوار زندگی خوب هستند، مردم ایران شایستگی آن را دارند و دلسوزان به کشور باید در این صحنه حضور پرشور داشته باشند.

دبیر کل حزب ندای ایرانیان گفت: حق مردم ایران است که از رفاه اجتماعی، عدالت اجتماعی و تشخص اجتماعی برخوردار باشند و این تشخص را یک گروه نمی تواند تعیین کند، بلکه اگر همه دست به دست دهیم و با هم باشیم ، اگر وحدت کلمه و احترام به حقوق مخالف و احترام به حقوق موافق بگذاریم محقق خواهد شد .

خرازی یادآور شد: اگر حق اکثریت و حق اقلیت را محترم بشماریم شاید بتوانیم گوشه‌ای و ذر‌ه‌ای از شایستگی‌های که این مردم دارند را ادا کنیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز