خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان خبرداد:

ثبت ۹۱ تخلف انتخاباتی در قزوین/ تبلیغات زودهنگام، تهمت و افترا بیشترین تخلفات

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۷۳۴

رئیس هیات بازرسی بر انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ثبت ۹۱ فقره تخلف انتخاباتی در استان قزوین خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخزاد با اعلام این خبر اظهار کرد: اکثر تخلفاتی که از سوی هیات بازرسی بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان قزوین ثبت و گزارش شده است و تاکنون شامل مواردی چون تبلیغات زودهنگام انتخاباتی، تهمت و افترا بوده است.

رئیس هیات بازرسی بر انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قزوین با بیان اینکه گزارش تخلفات انتخاباتی علاوه بر فرمانداران به عنوان رئیس هیات های اجرایی و دفاتر نظارت شورای نگهبان به منظور بررسی صلاحیت ها به هیات مرکزی بازرسی انتخابات نیز ارسال شده است.

فرخزاد یادآور شد: ۵۶۰ بازرس متمرکز و ۶۴ بازرس غیرمتمرکز در فرایند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قزوین مشارکت دارند و به بازرسی از شعب می پردازند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶ دوره آموزشی برای بازرسان انتخابات در استان قزوین برگزار شده است،افزود: یک دوره توجیهی آموزشی نیز هفته آینده و تا پیش از برگزاری انتخابات برای بازرسان هر شهرستان برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه قانون مداری و رعایت اصل بی طرفی مورد توجه بازرسان انتخابات قرار دارد، اظهار امیدواری کرد که با تلاش هیئت های اجرایی، بازرسی و نظارت شاهد انتخاباتی سالم و پرشور باشیم.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه برگزار می شود.

در استان قزوین ۱۳۶ نامزد برای کسب چهار کرسی نمایندگی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

استان قزوین در این انتخابات دارای سه حوزه انتخابیه قزوین-آبیک-البرز با ۲نماینده و بوئین زهرا  -آوج و تاکستان هرکدام با یک نماینده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز