خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار قزوین :

تولید نان در قزوین باید با کیفیت بالا باشد

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۶۱۰

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: باید به بحث نان و آرد مردم توجه ویژه شود و متولیان باید بیش از پیش به این موضوع توجه داشته باشند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، عیسی قبادی در نشست شورای آرد و نان استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ارتقای سطح کیفی نان در نانوایی‌های استان باید در اولویت قرار گیرد و متولیان باید بیش از پیش به این موضوع توجه داشته باشند.

معاون اقتصادی استاندار افزود: کنترل کیفی آرد و نان در استان قزوین باید به صورت جدی صورت بگیرد تا نان مصرفی شهروندان با کیفیت مناسب و استاندارد به دست آنها برسد.

 قبادی ادامه داد: واحدهای نانوایی سنگک ‌پز به لحاظ میزان استاندارد سبوس آردها باید از آردهای هفت تا ۱۲ درصد برای پخت این نوع نان استفاده کنند.

وی تاکید کرد: باید به بحث نان و آرد مردم حساس بود زیرا که ما مسئول سلامت مردم هستیم.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به افزایش قیمت نان خیلی از شهروندان در مجموع از روند تولید نان و کیفیت آن رضایت کامل ندارند و کیفیت نان دلخواه‌شان نیست.

مصیب بهرامی رئیس اتحادیه نانوایان قزوین نیز در این نشست از قطع موقت سهمیه آراد نانوایان مختلف در استان خبر داد و گفت: پس از افزایش قیمت نان بازرسی از نانوایی‌ها به صورت مستمر انجام شده و قیمت و وزن چانه های نان مورد بررسی قرار گرفته است.

 رئیس اتحادیه نانوایان قزوین افزود: در بازدید میدانی از واحدهای سنگکی و بربری آزادپز، هفت نانوایی به دلیل کاهش وزن چانه و نان اخطار دریافت کردند و سهمیه آرد آنها به صورت موقت قطع شده است.

بهرامی اظهار کرد: پس از اعلام افزایش قیمت نان در واحدهای آزادپز استان، به نانوایان آزادپز هشدار داده شد که دقت بیشتری بر روی وزن چانه و نان تحویلی به مشتری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز