خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال اثر یک هفته تمدید شد؛

۲۷ بهمن آخرین فرصت ارسال اثر به جشنواره فیلم کوتاه البرز بانو

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۵۸۵

دبیر برگزاری دومین جشنواره فیلم کوتاه البرز بانو از آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۷ بهمن ماه خبر داد و گفت: تاکنون استقبال خوبی صورت گرفته و به طور قطع داوران شاخص و نام آشنا به داوری آثار می پردازند.

به‌گزارش ایلنا، حمید قدمگاهی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره البرز بانو، افزود: این جشنواره برای دومین سال متوالی برای معرفی بانوان شاخص و توانمند برگزاری می‌شود که شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در این راستا در قالب فیلم کوتاه به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در 5 محور برگزار می شود، ادامه داد: جشنواره شامل هناء بانو (فعالان عرصه تولید ملی)، ماه بانو (ایثار، فداکاری و مسئولیت اجتماعی)، مهربانو (مادران و همسران موفق) و فخربانو (افتخارآفرینان عرصه عام و دانش، ورزش و ...) تشکیل شده است.

قدمگاهی گفت: جوایز جشنواره با توجه به اینکه در دو بخش آماتور و حرفه ای برگزار می شود و به اثر اول حرفه ای هر بخش چهار میلیون تومان، به اثر اول آماتور هر بخش ۲ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

وی به هیات داوران البرز بانو اشاره کرد و افزود: در این بخش از انجمن های مرتبط با فیلم سازی، اداره کل ارشاداسلامی و حوزه هنری برای معرفی داوران شاخص و صاحب نام دعوت به همکاری شده و همچنین حضور بهترین و موفق ترین داوران نیز در دستور کار است.

دبیر برگزاری دومین جشنواره البرز بانو اضافه کرد: تاکنون با استقبال خوبی برای ارسال آثار مواجه بودیم و این روند تا ۲۷ بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاع از جزئیات شرکت در این جشنواره میتوانند با شماره۳۴۴۹۶۷۸۲-۰۲۶ تماس حاصل کنند.

قدمگاهی افزود: ۳ اسفند ماه آثار راه یافته به جشنواره معرفی و هفتم اسفندماه نیز اختتامیه آن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز