خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

6 دستگاه ماشن آلات راهداری از قزوین به گیلان ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۵۳۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از ارسال 6 دستگاه دیگر از ماشین آلات راهداری قزوین به استان گیلان خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، جواد حق لطفی گفت: ۶ دستگاه دیگر از ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، امروز برای کمک به بازگشایی راه‌های روستایی شهرستان رودبار به این منطقه ارسال شد.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه قزوین در زمان حوادث، معین استان گیلان است افزود: با توجه به بارش برف در این استان که ارتفاع آن به یک متر می‌رسید، در مرحله نخست، ۳۳ نفر از نیرو‌ها با ۲۱ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان از روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه در این استان شمالی کشور حضور یافتند.

حق لطفی اضافه کرد: در مدت ۴۸ ساعت حضور این نیرو‌ها و ماشین آلات، عملیات بازگشایی آزاد راه قزوین _رشت، طی دو مرحله برف روبی تا ایستگاه عوارضی و در وهله بعد تا امامزاده هاشم انجام شد.

وی عنوان کرد: روز سه شنبه ۲۲ بهمن نیز گرچه از سمت قزوین محدودیتی برای تردد در این مسیر وجود نداشت، اما کولاک و بارش شدید برف در استان گیلان، موجب شد تا این مسیر ارتباطی مسدود شود.

آزادراه قزوین-رشت به طول ۱۷۰ کیلومتر یکی از مهمترین و پر ترددترین راه‌های کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز