خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

قزوین ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۵۲۹

استاندار قزوین گفت: با توجه به تعدد و تنوع آثار تاریخی در استان قزوین ظرفیت مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگر را دارد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی پور در بازدید از غرفه استان قزوین در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، اظهار کرد: استان قزوین یکی از پرظرفیت ترین استان‌های گردشگری کشور است و تاریخ درخشان این شهر در کنار ده‌ها اثر تاریخی، مذهبی، فرهنگی و طبیعت بکر فرصت بی‌نظیری را برای جذب گردشگران و توسعه گردشگری فراهم آورده است.

جمالی‌پور در با بیان اینکه در زمینه معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان قزوین نیاز به تلاش بیشتری داریم، افزود: در سال آینده در همه شهرستان‌ها هفته‌های فرهنگی برگزار خواهد شد و عزم جدی وجود دارد تا با شرکت در هفته‌های فرهنگی و نمایشگاه‌های گردشگری سایر استان‌ها قزوین را به شایستگی در کشور و حوزه‌های بین المللی معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم در سال ٩٩ با استفاده از فرصت های بی نظیر اقتصادی و تبادلات فرهنگی، قزوین از یک شهر عبوری به مقصد گردشگری تبدیل شده و گردشگران از ظرفیت های بی نظیر آن بهره مند شوند.

مقا‌‌م‌عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: استان قزوین یک نگین‌درخشان در حوزه گردشگری ،تاریخی،فرهنگی و طبیعی کشور است و باید در سال پیش‌رو با تقویت زیرساخت‌های گردشگری زمینه حضور گردشگران داخلی و خارجی بیشتری را در این استان فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز