خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر ریاست جمهوری مطرح کرد:

بهره‌برداری از ۲۸ هزار میلیارد تومان پروژه‌ در آذربایجان‌شرقی طی سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۵۲۶

رئیس دفتر ریاست جمهوری گفت: در مجموع، امسال ۲۸ هزار میلیارد تومان از پروژه‌های آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود واعظی پنجشنبه، 24 بهمن در آیین افتتاح فاز سوم خط ۱ قطار شهری تبریز، با بیان اینکه زحمات خوبی برای قطار شهری کشیده شده است، گفت: عنایتی که رئیس جمهور و هیات دولت به پروژه مترو تبریز داشتند، قابل توجه بود و از تمامی عزیزانی که در این استان تلاش‌می‌کنند، قدردانی می‌کنم. 

واعظی اظهار کرد: شاهد همبستگی و انسجام خوب در این استان و دلسوزی استاندار ، نمایندگان مردم در مجلس، رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار و مدیر عامل قطار شهری تبریز هستیم.

وی گفت:  به بهره برداری رسیدن بخشی از مترو تبریز هر سه ماه یکبار نوید بخش بوده و جز فراهم کردن تسهیلات این چنینی هیچ چاره‌ای برای کلان شهرها نداریم.

وی با بیان اینکه آلودگی هوا یکی از مشکلات کنونی ماست، اظهار کرد: قطار شهری تا حدی می‌تواند آلایندگی‌ها را کاهش داده و تسهیلاتی را برای شهروندان فراهم کند.

رئیس دفتر رییس جمهور متذکر شد: ۱۶ سال است که برای بهره‌برداری از پروژه مترو تبریز تلاش می‌شود و فعالیت‌های بسیارخوبی در دو سال گذشته در این خصوص انجام شده و امیدواریم ادامه داشته باشد.

وی با بیان این‌که آذربایجان شرقی، استانی است که فعالیت‌های خوبی به طور مرتب در آن جریان دارد، تاکید کرد: شش هزار میلیارد تومان برای افتتاح پروژه‌های دهه فجر در این استان هزینه شده و امسال رییس جمهور دو بار به آذربایجان شرقی آمدند که در هر سفر نیز به ترتیب، ۱۰ و ۱۲ هزار میلیارد تومان از پروژه‌های این استان به بهره برداری رسید.

وی در ادامه با اشاره به تحریم‌هایی که آمریکا اعمال کرده است، گفت: برخی رسانه‌ها سعی می‌کنند که القا کنند، اقتصاد ایران فلج شده است یا بحث‌های دیگر راجع به اقتصاد ایران می‌کنند البته مسئله تحریم و فشار حداکثری آمریکا گرفتاری‌هایی را برای اقتصاد و معیشت مردم بوجود آورده است، اما هر چه آن‌ها فشار را بیشتر می‌کنند، عزم و اراده مردم ما افزایش پیدا می‌کند.

واعظی تاکید کرد: دشمنان دنبال این بودند که با فشار حداکثری ظرف سه ماه نظام دیگری را سرکار بیاورند، اما مردم ایران چنین اجازه‌ای نمی‌دهند.

وی یادآور شد: مردم کشور ما در همه صحنه‌ها نشان دادند که می‌توانند دشمن را شکست دهند و نمونه آن حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.

وی اضافه کرد: باید از مردم تبریز و آذربایجان هم به دلیل پیشتاز بودن در همه امور به ویژه اموری که به امنیت کشور مربرط می‌شود، قدردانی کرد،در روز 22 بهمن هم شجاعت، شهامت و تعصب مردم تبریز  به انقلاب، نظام و رهبر را زیر برف و سرما دیدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز