خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات گیلان خبر داد:

رقابت ۲۰۱ کاندیدا برای کسب ۱۳ کرسی گیلان در مجلس یازدهم

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۴۴۳

رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به ۲۰۱ نفر به عنوان کاندیدای نهایی انتخابات مجلس در این استان، گفت: این تعداد برای رسیدن به ۱۳ کرسی گیلان در مجلس رقابت می کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به ۲۰۱ نفر به عنوان کاندیدای نهایی انتخابات مجلس در این استان، گفت: این تعداد برای رسیدن به ۱۳ کرسی گیلان در مجلس رقابت می کنند.

محمود قاسم‌نژاد در این باره گفت: بعد از بررسی‌های هیات‌های اجرایی، نظارت و شورای نگهبان ۲۰۱ نامزد از مجموع ۴۵۵ داوطلب برای رقابت در انتخابات تأیید شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد کاندیدا در ۱۱ حوزه انتخابیه به رقابت می پردازنند، گفت: از ساعت ۲۴ بامداد روز پنجشنبه تبلیغات انتخاباتی نامزدها آغاز و تا ساعت ۸ صبح روز جمعه یکم اسفند ماه ادامه خواهد یافت.

رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اینکه این استان ۱۳ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد، افزود: دوم اسفند ماه امسال از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری امن، سالن و پرشور در استان گیلان پیش بینی شده است، ۲ هزار و ۵۵۹ شعبه در گیلان برای جمع آوری آرای مردم در یازدهمین دوره انتخابات خانه ملت در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز