خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین خبرداد:

بازگشایی آزادراه قزوین-رشت

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۲۱۵

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین از بازگشایی آزادراه قزوین-رشت که از دو روز پیش به دلیل بارش سنگین برف و کولاک مسدود شده بود، خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قدرت اله مهدیخانی با اعلام این خبر اظهار کرد: با وجود بازگشایی این مسیر با تلاش شبانه روزی نیروهای راهدار، به هموطنان توصیه می شود در صورت ضروری نبودن سفر به دلیل شرایط نامساعد جوی مسافرت خود به گیلان را به تاخیر انداخته و به روزهای آینده موکول کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین با اشاره به ترافیک سنگین موجود از محدوده رودبار تا رشت و کندی عبور و مرور در این بخش از آزادراه قزوین-رشت، اظهار افزود: با وجود باز شدن آزادراه قزوین-رشت اما مسیر برخی شهرهای گیلان به یکدیگر مسدود بوده و مسافران در صورت سفر به این مناطق ممکن است با مشکل روبرو شوند.

مهدیخانی گفت: روز گذشته نیز مشکلی به لحاظ تردد در مسیر قزوین-رشت در محدوده استان قزوین وجود نداشت اما به دلیل کولاک و بارش شدید برف در استان گیلان، این مسیر ارتباطی مسدود شد.

وی  به رانندگان و مسافران در صورت ضرورت سفر توصیه کرد که زنجیر چرخ، البسه گرم، جیره غذایی و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه استان قزوین در حوزه مدیریت بحران به عنوان معین استان گیلان انتخاب شده است، اظهار داشت: ۲۰ دستگاه ماشین آلات راهداری شامل لودر، گریدر و برف روب و ... به همراه ۱۵ نیروی متخصص و واکنش سریع امدادگر از جمعیت هلال احمر قزوین به همراه هفت تیم از گروه های تخصصی شرکت برق قزوین برای کمک به اتصال برق در نقاط مشکل دار گیلان به این استان اعزام شده و مشغول خدمت هستند.

آزادراه قزوین-رشت از جمله راه های پرتردد کشور است که ۱۷۰ کیلومتر طول دارد. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز