خبرگزاری کار ایران

بازدید دادستان هرمزگان از اراضی واگذار شده جزیره هرمز؛

قهرمانی : مشخص شد به حریم ساحل و دریا تجاوز شده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۱۹۰

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان اظهار کرد: در جریان بازدید از اراضی واگذار شده جزیره هرمز مشخص شد که به حریم ساحل و دریا تجاوز شده و جهت بررسی بیشتر نیز باید این موضوع مورد کارشناسی قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان ضمن بازدید از جزیره هرمز و اراضی که تحت عنوان پروژه پرورش ماهی  واگذار شده است، اظهار کرد: رئیس قوه قضاییه همواره نسبت به جزیره هرمز و مردم نجیبش توجه ویژه داشته است.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه همواره پیگیر حقوق مردم بوده و خواهد بود، اظهار کرد:امیدوارم این بازدید منشأ خیر و برکت باشد و بتوانیم آنچه حق مردم بوده و مطالبه عمومی است را به‌جا آوریم.

قهرمانی تصریح کرد: در این بازدید تمامی اراضی واگذار شده را از نزدیک مورد بازدید و بررسی قراردادیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین پس از بازدید از محل مورد نظر و ارزیابی میدانی خطاب به بهره‌بردار پروژه، عنوان کرد: در این بازدید مشخص شد به حریم ساحل و دریا تجاوز شده و برای بررسی بیشتر نیز باید این موضوع مورد کارشناسی قرار بگیرد.  

وی عنوان کرد: اگر بی نظارتی و بی‌قانونی باشد برخی افراد دریا را هم تصاحب خواهند کرد.

قهرمانی با تقدیر از رئیس‌کل دادگستری هرمزگان پیرو دستور اکید بررسی این موضوع از همراهی مدیرکل  بازرسی استان هرمزگان نیز تشکر کرد.

پیش از این رئیس‌کل دادگستری هرمزگان اعلام کرده بود در راستای صیانت از حقوق عامه به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و مدیرکل بازرسی مأموریت داده شد که ضمن حضور میدانی در محل و بررسی جوانب امر، به موضوع واگذاری و تصرف اراضی در طرح‌های مزارع پرورش میگو و ماهی و همچنین صادرات خاک رنگی در جزیره هرمز رسیدگی کنند.

قهرمانی : مشخص شد  به حریم ساحل و دریا تجاوز شده است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز