خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

1200 بازرس، ناظر صندوق های رای در البرز هستند/جلب مشارکت مردم، مهم‌ترین هدف برگزارکنندگان انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۱۷۵

استاندار البرز با عنوان اینکه عهد بستیم که بستر برگزاری انتخاباتی باشکوه، امن، رقابتی و سالم را در البرز فراهم کنیم، گفت: در روز دوم اسفند، یکهزار و ۲۰۰ بازرس قانونمند در پای صندوق های البرز حاضر خواهند شد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در همایش بازرسان شعب اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که روز چهارشنبه در سالن شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، با قدردانی از حضور پرشور بازرسان در این همایش و خیرمقدم به رئیس بازرسی انتخابات وزارت کشور، افزود: ماده ۲۵ قانون انتخابات در بجهت اهمیت سلامت انتخابات، وزارت کشور را مسئول اجرای انتخابات می داند.

استاندار البرز اضافه کرد: در دور گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی در مجموع ۲ حوزه انتخابیه بیش از ۵۳ درصد مشارکت مردم البرز را داشتیم.

شهبازی افزود: این هدف را با پیگیری مسائل مختلف استان و تلاش شبانه روزی جدی برای کسب رضایتمندی مردم دنبال کنیم.

وی عنوان کرد: پروژه‌های معطل مانده استان را رصد کرده و با پیگیری های استانی و ملی نسبت به رفع موانع و گره گشایی آنها اقدام کردیم که این امر توفیقات خوبی را همراه داشته است. 

شهبازی گفت: بیش از ۱۶۰ نفر برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی در البرز ثبت نام کردند و  بواسطه این امر استان اول کشور در ضریب استقبال هر کرسی، شدیم.

وی با تاکید بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم جهت جلب مشارکت بیش از ۷۰ درصدی مردم البرز در انتخابات پیش رو، افزود: هدف واحد اجرا و نظارت این است که آنچه از سوی مردم در صندوق های رای است، قرائت شود.

استاندار البرز اضافه کرد: طی تعامل و هم افزایی در 6 فرمانداری استان و همچنین اعضای ستاد انتخابات استان، پیشگیری از تخلف را بعنوان یک اصل اساسی در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه فردا تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی آغاز می شود، گفت: شاخص های امنیت در البرز بسیار خوب است از این رو در جلسه شورای تامین استان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، تمامی ارکان برقراری امنیت البرز، آمادگی خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم اعلام کردند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز