خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان:

تبلیغات انتخاباتی قزوین از فردا آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۱۶۶

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از آغاز فعالیت های تبلیغاتی انتخابات در استان قزوین از فردا 24 بهمن ماه خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی در نشست با اعضای هیئت نظارت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در قزوین گفت: ۱۳۶ نفر از داوطلبان انتخابات در بررسی‌های هیئت‌های اجرایی مورد تأیید قرار گرفته است و امروز اسامی تایید صلاحیت شده‌ها از طریق فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه منتشر خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: مجموع داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ۲۲۹ نفر بودند که ۲۲ نفر انصراف دادند و صلاحیت ۱۳۶ نفر تأیید شد.

حبیبی عنوان کرد: از بامداد ۲۴ بهمن یعنی روز پنج شنبه به مدت یک هفته تبلیغات کاندید‌های تعیین صلاحیت شده آغاز خواهد شد.

 وی ادامه داد: مقدمات روند برگزاری انتخابات انجام و دور‌های آموزشی کاربران و مجریان انتخابات طی شده و برنامه ریزی‌های کامل در این زمینه صورت گرفته است.

معاون سیاسی استاندار قزوین عنوان کرد: استان قزوین ۴ کرسی نمایندگی مجلس دارد و به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس حدود ۳۵ نفر با هم رقابت خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان اعلام کرد: ۹۶ درصد انتخابات به صورت مکانیزه و الکترونیکی انجام می‌شود و در روز انتخابات داشتن شماره ملی و شناسنامه الزامی است.

استان قزوین دارای سه حوزه انتخابیه در قزوین-آبیک-البرز با ۲ نماینده، بوئین زهرا-آوج یک نماینده و تاکستان هم با یک نماینده است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز