خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی خبرداد؛

دستگیری سارقان غیربومی منازل در تبریز /دستگیری متهمان برداشت‌های غیرمجاز از حساب‌های بانکی

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۱۴۱

رئیس پلیس اگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: اعضای یک باند چهار نفره برداشت‌های غیرمجاز از حساب‌های بانکی به صورت اسکیمر در تبریز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرهنگ صابر عباس زاده روز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: باند ۴ نفره متشکل از ۲ زن و ۲ مرد با دامنه سنی ۲۲ تا ۲۵ سال در یکی از فروشگاه های تبریز فعالیت میکردند که دارای سوابق متعدد سرقت و تجاوز به عنف سرقت می باشند.

 وی ادامه داد: این افراد یک دستگاه اسکیمر (کپی رایت کارت های بانکی) کنار دستگاه پوز در فروشگاه مستقر کرده بودند که اطلاعات و مشخصات حساب کارت بانک ها را برداشت و به رمز و مشخصات دستگاه دست می یافتند.

 سرهنگ عباس زاده گفت: این باند ۲۸۰ مورد کپی اطلاعات انجام داده و از این تعداد از ۶۲ مورد در حدود ۵۰۰ میلیون تومان برداشت کرده بودند.

وی تاکید کرد: شهروندان در هنگام خرید از فروشگاه های مختلف رمز کارت های بانکی خود را به هیچ عنوان در اختیار فروشندگان و افراد غیر قرار ندهند و کارت ها را خودشان به پوز بانکی بکشند.

دستگیری سارقان غیربومی منازل در تبریز  

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: یک باند ۲ نفره سرقت از منازل تبریز نیز که از مرکز کشور به این استان اماده بودند، توسط نیروهای پلیس در تبریز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این افراد در یکی از واحد های مسکونی تبریز اقدام به سرقت می کنند که با آگاهی و اعلام همسایه ها به پلیس ۱۱۰ عوامل گشت به محل اعزام می شوند.

سرهنگ عباس زاده گفت: سارق ها که در پارکینگ مخفی شده بودند با پلیس درگیر و در نهایت دستگیر می شوند.

وی ادامه داد: ارزش طلاهای مسروقه از این منزل ۴۰۰ میلیون تومان بود، این سارقان همچنین به ۸۰ مورد سرقت از داخل خودرو در تهران و چند مورد نیز در تبریز اعتراف کرده اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز