خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد یزد خبر داد؛

عرضه کتاب با تخفیف ۳۰ درصدی به کتابخوانان یزدی

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۱۲۷

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از عرضه کتاب با تخفیف 30 درصد در نمایشگاه بین المللی کتاب استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید خلف حوتی نژاد با اشاره به آغاز فعالیت نمایشگاه کتاب یزد از امروز اظهار داشت: کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد که 20 درصد از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 10 درصد نیز از سوی ناشران ارائه می شود.

وی بیان داشت: دوازدهمین دوره نمایشگاه بزرگ کتاب استان یزد با حضور مسئولان استانی از 23 تا 29 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان یزد برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به استقبال خوب مردم یزد از نمایشگاه سال پیش ادامه داد: سال گذشته 34 میلیارد ریال فروش کتاب در نمایشگاه بود که 11 میلیارد ریال بن کتاب بوده که از سوی بانک شهر ارائه شد و مابقی نیز فروش دستگاه های کارتخوان بوده است.

حوتی نژاد بیان کرد: نمایشگاه کتاب یزد به عنوان یکی از ویژه ترین نمایشگاه ها در بین ناشران است که با توجه به رشد فروش کتاب و ارائه بن فروش، درخواست برای برپایی آن زیاد بوده است.

وی بیان کرد: با توجه به محل جدید نمایشگاه های دائمی در استان یزد، امسال فضای جدید را تجربه می کنیم که امیدواریم شاهد استقبال مردم استان از این نمایشگاه باشیم.

حوتی نژاد همچنین با اشاره به بن های تخفیفی در این نمایشگاه بیان کرد: امسال بن های کتاب شامل مقطع کاردانی میزان 50 هزار تومان، کارشناسی ارشد 100 هزار تومان، دکتری 150 هزار تومان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز