خبرگزاری کار ایران

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد:

امدادرسانی هلال احمر زنجان به 872 در راه مانده

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۰۹۰

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی سه روز گذشته نیروهای امداد و نجات هلال احمر برای 872 در راه مانده در جاده‌های این استان خدمات امدادی ارائه داده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان غفور آقاجانلو ، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی سه روز گذشته در این استان، 11 مورد حوادث ناشی از برف و کولاک و سوانح رانندگی در سطح جاده‌ها را شاهد بودیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: جمعیت هلال احمر استان زنجان توانست در این مدت 198 در راه مانده و مسافران جاده‌ای را اسکان دهد.

وی گفت: 879 نفر طی سه روز گذشته حادثه دیده‌اند که دو نفر از این تعداد نیز مصدوم شدند.

آقاجانلو ادامه داد: 24 تیم عملیاتی با 162 نجاتگر در سه روز گذشته برای هموطنان خدمات ارائه داده‌اند.

وی یادآوری کرد: در این مدت 15 دستگاه آمبولانس، 6 دستگاه نیز خودروی کمک‌دار و سه دستگاه خودروی نجات در ارائه خدمات به هموطنان فعال بود.

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه پایگاه‌های ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

آقاجانلو تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره 112 برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند تماس برقرار کنند.

همچنین بر اساس گزارش جمعیت هلال احمر استان زنجان، این جمعیت یک هزار  بسته مواد غذایی به هموطنان گیلانی ارسال کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز