خبرگزاری کار ایران

کارشناس اداره کل هواشناسی استان:

هوای قزوین گرم می شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۰۳۴

با توجه به پایدار شدن وضعیت جوی هوای استان قزوین ،چند روز دیگر دمای قزوین افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی آخوندی  با بیان اینکه هوای قزوین تا روز جمعه به استثنای ساعاتی از شامگاه پنجشنبه صاف تا کمی ابری خواهد بود، گفت: با پایدار شدن وضعیت جوی هوا تا سه روز آینده از سوز سرما در استان کم می شود دمای هوای استان افزایش پیدا خواهد کرد.

کارشناس هواشناسی استان  اظهار کرد: برای بعدازظهر فردا در برخی نقاط افزایش ابر و در پاره ای از مناطق بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

آخوندی با بیان اینکه شب گذشته در تمامی نقاط استان قزوین شاهد ساعات سردی بودیم به طوری که مردم برخی شهرهای استان دمای تا بیش از ۲۰ درجه زیر صفر را تجربه کردند، افزود: دمای هوا دیشب در آوج به منفی ۲۱ درجه رسید و گرم ترین نقطه استان نیز معلم کلایه با یک درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

وی یادآور شد: دمای هوای شهر قزوین نیز شبانه روز گذشته بین ۷ تا ۱۴ درجه زیر صفر در نوسان بود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: پیش بینی می شود دمای هوای قزوین در سه روز آینده نسبت به روز گذشته بین ۳تا ۴ درجه و در ساعات شب نیز بین ۶ تا ۷ درجه نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کند.

آخوندی یاداور شد:  روند افزایش دمای هوای قزوین در روز جمعه سرعت بیشتری به خود می گیرد و در این روز دما به ۸ درجه بالای صفر می رسد.

سرمای هوا و یخبندان موجب تعطیلی مدارس امروز قزوین شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز