خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بحران استان کرمان خبرداد؛

قطع شدن راه‌های 23 روستای جنوب کرمان به دلیل سیل و طوفان

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۹۷۶

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: سیل در جنوب کرمان باعث قطعی برق 28 روستا و راه ارتباطی23 روستا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید سعیدی در این‌باره اظهار داشت: شهر‌های انار، شهربابک، فهرج، ریگان و منطقه شهداد در روزهای گذشته درگیر طوفان بودند.

همچنین در جنوب استان کرمان در شهرستان رودبار‌جنوب، بارندگی شدید سبب شده تا آب نما‌های مسیر زهکلوت به رودبار دچار آبگرفتگی شوند و راه ارتباطی 23 روستای این شهرستان اکنون قطع است.

سعیدی افزود: همچنین مسیر قلعه‌گنج –رودبار– دلگان به علت وقوع سیل مسدود شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: اکنون از شدت طوفان کاسته شده است و برخی از راه‌های روستایی شرق و شمال غرب استان که در مناطق درگیر با طوفان به دلیل کاهش دید افق با محدودیت تردد روبرو بودند، مشکل تردد برطرف شده است.

وی گفت: در حال حاضر با تلاش نیرو‌های اداره کل برق جنوب استان برق 28 روستای رودبار جنوب که تا شب گذشته قطع بود، وصل شده است و راه ارتباطی 23 روستای بخش زهکلوت به دلیل سیلابی بودن مسیر‌ها بسته است.

سعیدی اظهار کرد: با فروکش کردن سیلاب مشکل ارتباطی این محور‌ها نیز رفع می شود و مجدد تردد انجام خواهد شد.

طوفان از سه روز گذشته در استان کرمان آغاز شده است. شدت طوفان در شرق و شمال غرب استان بیشتر بوده و سیلاب نیز در جنوب باعث بسته شدن مسیر ارتباطی برخی روستا‌ها وقطعی برق برخی روستا‌های زهکلوت شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز